Mijn ervaring met Drippy Amsterdam is helaas teleurstellend. De armband (€45) ging binnen 2–3 weken bij normaal gebruik kapot. De klantenservice bleef volhouden dat dit door externe kracht kwam, zonder concreet bewijs te delen. Er werd geen vervanging of terugbetaling aangeboden, alleen een kortingscode. Eerste indruk was goed, maar de service bij problemen valt erg tegen.