Mary L.Verified
In verband met een gebroken kuit en scheenbeen 1.5 jaar geleden heb ik niet veel kunnen lopen.
Wat schroeven en plaat erin gehad deze zijn in oktober verwijderd.
Sindsdien het lopen weer beetje bij beetje opgepakt.
Maar buiten lopen op ongelijke oppervlakte is niet fijn voor mijn enkel .
Dus nu de loopband erg goed uitkomt.
Over 3 weken krijg ik een maagverkleining en dan is lopen echt heel belangrijk


