Fantastisk creme ❤️ Vidunderlig blød og lækker, giver helt rigtigt dejlig glød ja og fugter mit ansigt lige tilpas.
Er gået fra ansigtsvask som frøya råder til, sprayer bare med lidt demineraliseret vand og dupper det af igen. Sprayer lidt vand igen så huden er lidt fugtig og så en mængde creme på størrelse med en ært. Ikke mere, så farver det ansigtet gult. Men det er heldigvis let at tørre af igen hvis man får for meget - bruger bare håndryggen og så har jeg en lækker håndcreme.
Når jeg påfø...