Jeg har tidligere skrevet vurdering av Vossabia sin solkrem, og nå har jeg endelig fått prøvd den nye «versjonen» av den. Denne nye skulle være lettere å smøre på kroppen, og det er den definitivt. Men, jeg synes den er ekstra god å påføre hvis jeg blander den med litt kroppsbalsam eller Ringblomstsalve. Solkremen er utrolig god, tendenser til soleksem som jeg tidligere hadde er historie. Ikke blir jeg solbrent heller. Jeg bruker solfaktor 10, og var jo skeptisk i begynnelsen. Men, når jeg fikk ...